• bugün (198)
  1. doktor çıkışı birkaç durak yürümek bile zihni boşaltıyor, ben hep öyle yaparım. ama yolda cep telefonuyla oynayarak yürüyenleri görünce diyorum ki gençler en azından yürürken biraz etrafınıza bakın.
   tümünü göster