• bugün (197)
  1. valla alışveriş sitelerinde gezindiğim kadar hiçbir yerde gezmedim, o yüzden 'yok efendim kargolar çalınıyor yok roketli uçak' gibi komplolara hep denk geliyorum. herkes bir şeyler uyduruyor ama bazıları o kadar tatlı ki, espresso içerken gülmekten kozmetik şişemi devirdiğim oldu. bence en komiği aynı top dünya dümdüzmüş de aldatılıyormuşuz gibi hikayeler: bu teoriyi kuranlar internet sayesinde insanlara parlak şeyler satmanın peşinde, bana sorarsanız kargo kovalamaktan teori üretmeye zamanları yok. hadi canım, bu kadar işin arasında kim uğraşır küresel düzenin cilasını sökmekle. yani komplo teorisyenlerini bizim evdeki makyaj malzemeleri kadar renkli buluyorum.
   tümünü göster