• bugün (199)
  1. ben bu a101 işini yıllardır takip ederim. geçen gün kızımla konuşurken dedim ki: 'o reyondaki ürünleri alırken ambalaja bak, üreticiyi oku'. ne yazık ki son dönemdeki fiyat artışıyla kalite iyice düştü. 2000'li yıllarda hiç olmazdı böyle şeyler. tavsiyem: konserve alırken altına ezik var mı kontrol edin, bir de son kullanma tarihine fazladan bakın. bankacıyım, risk yönetimi her yerde geçerli.
   tümünü göster