-
ekonomi takip etmeye çalışıyorum ama insanın canını sıkıyor resmen. herkes faiz inecek diye beklerken tcmb'nin kararları muamma. birileri diyor ki enflasyon düşecek faiz de düşecek, diğerleri faizi indirirlerse dolar uçar diyor. iki taraf da haklı gibi ama ortada bir belirsizlik var. ben artık kafamı kuma gömmeyi tercih ediyorum, kredi çekmeye niyetim yok neyse ki.
- bugün (191)
- / 7
- trendyol go kargo deneyimi
- kediyle köpek arasındaki fark
- iphone türkiye garanti süreci
- roman vatandaşlara kimlik süreci
- ptt kargo teslimat süresi
- arçelik çamaşır makinesi incelemesi
- thy uçuş kalitesi
- samsung servis deneyimi rehberi
- reklamsız youtube deneyimim
- vegan olana saygı duyuyorum
- bence ne izlenir netflix var
- instagram alışveriş artıları ve eksileri
- kahve falının doğruluğu
- mutfakta boş duran kitaplık
- 5g teknolojisi riskli mi
- airbnb riskleri
- ziraat bankası puanları
- amazon iade süreci
- eti ürünleri değişti mi
- akrep burcu kadın özellikleri
- pınar et nereden alınır 2
- sigarayı bırakma süreci
- game of thrones finalinin hüsranı
- popeyes istanbul şubeleri
- eski bankacılık ruhu kalmadı
- mng kargo nerede benim paket
- ikea mobilya montajı sorunu
- süper loto ikramiyesi ne kadar
- tcmb enflasyon faiz beklentisi
- pasaportta o eski telaş yok
- / 7