-
yılların tecrübesiyle söylüyorum ki bu işin şakası kalmadı. yurt dışından bir hediye gelmişti, takip numarasına bakıyorum bir gün dağıtımda, ertesi gün yolda, üçüncü gün şubede falan. arayınca alamıyorsun elemanlar biz ararız diyor. insanın güveni sarsılıyor. gençler diyor ki app'ten bakın, ama koskoca kargoculukta bu kadar basit şey mi olmaz. bir çözüm bulsunlar artık.
- bugün (197)
- / 7
- trendyol go kargo deneyimi
- kediyle köpek arasındaki fark
- iphone türkiye garanti süreci
- roman vatandaşlara kimlik süreci
- ptt kargo teslimat süresi
- arçelik çamaşır makinesi incelemesi
- thy uçuş kalitesi
- samsung servis deneyimi rehberi
- reklamsız youtube deneyimim
- vegan olana saygı duyuyorum
- bence ne izlenir netflix var
- instagram alışveriş artıları ve eksileri
- kahve falının doğruluğu
- mutfakta boş duran kitaplık
- 5g teknolojisi riskli mi
- airbnb riskleri
- ziraat bankası puanları
- amazon iade süreci
- eti ürünleri değişti mi
- akrep burcu kadın özellikleri
- pınar et nereden alınır 2
- sigarayı bırakma süreci
- game of thrones finalinin hüsranı
- popeyes istanbul şubeleri
- eski bankacılık ruhu kalmadı
- mng kargo nerede benim paket
- ikea mobilya montajı sorunu
- süper loto ikramiyesi ne kadar
- tcmb enflasyon faiz beklentisi
- pasaportta o eski telaş yok
- / 7