• bugün (191)
  1. e-devlet randevu sistemi çıktı da eski pasolar gitti, o pasolara bir özlemdir gelir oldu. ne güzel sabah ezanına kalmaz bir adamın narasıyla mesai kapısının suratına bakardık. şimdi tıklıyorsun üç gün sonraki boşluğu gözlerken ekran kare gidip duruyor. en azından vazifeyi yapan doktor memurun kapısı önünde yerdekilere dönüştük, e devlet iyidir yine ama o eski kalabalıkta soluklanan insan muhabbeti kalmamış.
   tümünü göster