• bugün (186)
  1. şu türk telekom altyapısına bir türlü akıl sır erdiremiyorum. internet hızı olarak 16 mbps vaat ediyorlar, gel gelelim akşam 6'dan sonra başlıyor torpil. full hd film açayım derken akıllı tahtadaki tebeşir gibi takılıp kalıyor. oturdum cumartesi günü e-devlet üzerinden hız testi yaptırdım, baktım bir halt yok. kaç gündür başvurum var ama tık yok; bir sorun çıktığında 'arızayı kaydettik, 7 iş günü içinde' modu yetkililere sorunca 'cüzdan zengin, internet fakir' havasında. hem beyiyo diyo modem yenile diyo, eski oldu hey gidi küçük modemleri görse 30 yıllık faturasızlardan nöbet tutardı.

    (bkz: 15 yıldır aynı çukuru kazmak)
   tümünü göster