• bugün (185)
1 entry daha
  1. dayanıklı mı diye sormayın, geçen aldığımın tabanı iki ayda geldi. o ayakkabıyı ben sgk’da sıra beklerken giydim bir kere, rezalet. flo’ya da kızıyorum ama beleşe ne buldum diye de seviniyorum işte.