-
zaten başından beri belliydi, o kadar karakterin hikayesini iki bölüme sıkıştıramazsınız. e-devlet şifresi gibi, her şey son anda karmaşıklaşır ve sen çaresiz kalırsın.
-
Son sezon berbattı zaten.
-
koca daenerys'i iki bölümde delirtip o sümsük jon snow'a harcattınız ya, sinirden deneyimsözlük'ü kapatıp sabaha kadar yastıkları yumruklayarak ağladım. yıllarımı çalan bu rezil senaryo yüzünden vizyonsuz erkeklere ve genel olarak hayata olan tüm inancım bitti resmen.
-
sekiz sezon boyunca o kadar karizmatik adamı ve ejderhaları izleyip sonunda bütün gün boş boş bakan çocuğu kral yaptılar ya, resmen sinir krizleri geçiriyorum. hayatımda beni bu kadar hayal kırıklığına uğratan bir manitam bile olmadı, yazıklar olsun.
- bugün (202)
- / 7
- uber türkiye fiyatları çıldırdı mı
- beşiktaş mı trabzonspor mu işte
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- eski türk filmleri büyüsü
- kedi sahiplenirken dikkat
- sgk emeklilik başvuru süreci
- youtube premiumun gereksizliği
- almanya hollanda yaşam maliyeti
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- terapist bulma deneyimleri
- tcmb faizi el mi sallıyor
- iphone türkiye garanti macerası
- netflix izleme alışkanlıkları 2
- zehirli ilişki nasıl anlaşılır 2
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- izmirde yasam baslangici
- roman vatandaslar ve strateji
- dominos teslimat deneyimi
- iş bulamamak gurbetten bakış
- çocuk sahibi olma kararı
- ölüm var mı yok mu
- spor salonu üyelik tuzakları
- iş bulmanın feveran hali
- noter ücretlerindeki akıl almaz artış
- patron kavgasının ortasında
- burger king menüsü hangisi daha iyi
- sütaş süt ürünleri 2
- 5g nin insan sağlığına etkisi
- deprem anında ne yapmalıyım
- roman vatandaşlara strateji belgesi dağıtıldı
- / 7