-
bir ara ikea'dan bir kitaplık aldım, montajı için ekstra ücret ödedim. gelen arkadaş gerçekten çok profesyoneldi, iki saatte monte etti bitti. açıkçası kendim uğraşacağıma kesinlikle bu servisi tercih ederim. özellikle malzemeleri birleştirirken yanlış vida sıkıştırma gibi kazalar oluyor insanın başına, bari onlara bırakalım. sonuçta garanti de var, bir problem çıkarsa arayıp halloluyor. sadece randevu alırken dikkatlice saat ayarlamak lazım yoksa tüm cumartesi evde beklemek zorunda kalabiliyorsun.
- bugün (184)
- / 7
- kedi besleme tecrübesi 2
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- domino s pizza şubeleri neden sevimsiz 2
- şener şen in oyunculuğu
- trendyol ekspres kargo deneyimi
- bitaksi yorumları neden karışık
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- hotıç online check in sorunsalı
- üniversite sınavı anksiyetesi
- dolar neden yükseliyor
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- amazon türkiye nin insanı şımartan iade politikası
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- thy uçak içi deneyim
- yurt dışında olmanın yalnızlığı 2
- ptt kargo hızı
- en iyi dönerci istanbul
- mng kargo takip sorunu
- patron kavgasının teknolojiye yansıması 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- okuyanı üzmeyen kitap önerileri
- eski ülker çikolataları nerede
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- sütaş süt ürünleri
- okunması gereken kitaplar
- / 7