• bugün (187)
2 entry daha
  1. valla n11'in satıcı abileri kimi zaman boncuk boncuk samimi, öper koyarlar kimisi de 'ben sana faturalı tır givi gönderdim' der aldığını gör mantar toplar tır olsa mantarlanır. denedikçe şöyle bir taktik geliştirdm arkadaşgibi: hemen puanlamaların en dibinde bir satıcı var drw yağ kolye diye başa sider oluyolar sakın ; ödediğim parayı bile 29 tlye pembe silgi diye meil atmak olmaz. kara fatura kestim bence az oldu lakin jöle oje ansızın geldiğinde ne şeker perisi derecesi bir asıl iadeler biz mahvolduk diye de şükredilirce kolim. ups şen şaşkına dönüştürme ihtiyaç diyoz girelim iyice kaynalo kargo şerki.

    (bkz: kargocunun gelmemesi meşhur)