-
şu türk telekom altyapısına bir türlü akıl sır erdiremiyorum. internet hızı olarak 16 mbps vaat ediyorlar, gel gelelim akşam 6'dan sonra başlıyor torpil. full hd film açayım derken akıllı tahtadaki tebeşir gibi takılıp kalıyor. oturdum cumartesi günü e-devlet üzerinden hız testi yaptırdım, baktım bir halt yok. kaç gündür başvurum var ama tık yok; bir sorun çıktığında 'arızayı kaydettik, 7 iş günü içinde' modu yetkililere sorunca 'cüzdan zengin, internet fakir' havasında. hem beyiyo diyo modem yenile diyo, eski oldu hey gidi küçük modemleri görse 30 yıllık faturasızlardan nöbet tutardı.
(bkz: 15 yıldır aynı çukuru kazmak)
- bugün (187)
- / 7
- burger king menülerinin gerçek hali
- şehirde dizi seçimi tarzı
- almanya mı hollanda mı yaşanır
- formula 1 türkiye park pisti
- sunexpress bagaj ücretleri
- twitter blue türkiye ye geliyor
- spotify çalma liste kültürü 2
- lc waikiki kalite çıkmazı
- carrefour indirim büyüsü
- komplo teorilerinin cazibesi
- haseke de ypg ile anlaşma
- samsung servis deneyimleri 2
- tıp veya mühendislik seçimi
- spor salonu üyeliği hakkında
- süleyman şah türbesi bakımı
- yks tercihlerinde doğru strateji
- uzaktan çalışma verimliliği
- altın fiyatları neden artıyor
- en iyi yerli dizi onerisi
- n11 alışverişinde satıcı güveni 2
- popeyes türkiye şubeleri nerede
- futbol mu basketbol mu
- borsa rekor kapanışı
- türk telekom altyapı sorunları
- vegan beslenme deneyimleri
- vatan bilgisayar servis macerası
- hepsiburada kargoları neden geç geliyor
- vergi dairesi online ödeme nasıl
- koton bedenleri tutarsız mı
- redmi note serisi alınır mı
- / 7