• bugün (192)
  1. ben arçelik fatura kutumdan takip ediyorum, çoğu zaman söz verilen sürede geliyor, bazen de halay çekiyordur diyip bekliyoruz. yine de genelde daha hızlı desem yalan olmaz şükür.
  2. ankara'dan bursa'ya koli gönderdim, tam 8 günde geldi. takip numarası veriyorlar ama 'merkez aktarma' yazısı dışında bir güncelleme görmek mümkün değil. mahalledeki ptt şubesine gidip sormasan, o kargonun akıbetini asla öğrenemezsin. illa bir tanıdık bulup hatırlatmak gerekiyor. ben artık alternatif kargo firmalarına yöneldim, sırf sinirlerim bozulmasın diye.