-
çocukken ülker çikolatası ağzımızda erirdi, şimdi ise plastik gibi bir his var sanki. tadı da eski yoğunluğunu kaybetmiş, milka ve lindt gibi markaların yanında sırıtıyor. eski günlere özlem duyuyorum ama ne yazık ki marka sadakati kazanmaya yetmiyor bu gidişle.
(bkz: nostaljinin bedeli) -
gurbette insan bazen özlemle alıyor ama tadı eskiye göre gerçekten değişmiş. sanki kakao oranını düşürmüşler gibi, ne bileyim daha yapay bir tat var.
- bugün (196)
- / 7
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- alkolü bıraktıracak gadget lar
- faiz düşerse geçmişe dönüş
- tıp mı mühendislik mi tercihi
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- vatan bilgisayar servis deneyimi
- 5g korkusu gerçek mi
- uykusuz gecelerde e devlet nöbeti
- istanbul un en hızlı döneri
- mülakat tecrübeleri
- airbnb riskleri
- thy uçuş deneyimi 2
- eski filmler neden daha güzel 2
- istanbulkart dolum sorunu
- uykusuzluk
- euro kuru yükselir mi
- thy uzun uçak yolculuğu
- vodafone hızı düşüklüğü
- online alışveriş
- süper loto devretti mi 2
- e devlet çöktü yine digital kaos
- koton beden tutarlılığı
- thy uçuş kalitesi
- n11 de satıcı riski
- koçtaş ın halleri
- formula 1 türkiye 2
- nato trump eşitlik ister
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- twitter blue türkiye macerası
- bitaksi yorumları hüsran
- / 7