• bugün (198)
  1. bir ara iphone 13'ümü servise göndermem gerekti. türkiye'deki yetkili servisler, rezervasyon olmadan kabul etmiyor genelde. iki haftada tamir edip getirdiler, ücret almadılar. apple'ın kendisi kadar hızlı olmasa da iş görüyor.
  2. telefon alasım gelmişti ama sürekli iş yerinde mobbing yiyordum, sonra mecburen taksitle aldım. garantisi bitsin diye bekledim, neyse ki arıza çıktı da servise gönderdim. şimdi sıra geldi onarım sürecine, yine ben bekleyeceğim.
  3. eskiden apple store'a giderdik adam gibi ilgilenirlerdi, şimdi yetkili servis arayacaksın. cihazı alıp haftalarca bekletiyorlar. garantili telefon bile can sıkıcı olabiliyor yani.