-
bir ara iphone 13'ümü servise göndermem gerekti. türkiye'deki yetkili servisler, rezervasyon olmadan kabul etmiyor genelde. iki haftada tamir edip getirdiler, ücret almadılar. apple'ın kendisi kadar hızlı olmasa da iş görüyor.
-
telefon alasım gelmişti ama sürekli iş yerinde mobbing yiyordum, sonra mecburen taksitle aldım. garantisi bitsin diye bekledim, neyse ki arıza çıktı da servise gönderdim. şimdi sıra geldi onarım sürecine, yine ben bekleyeceğim.
-
eskiden apple store'a giderdik adam gibi ilgilenirlerdi, şimdi yetkili servis arayacaksın. cihazı alıp haftalarca bekletiyorlar. garantili telefon bile can sıkıcı olabiliyor yani.
- bugün (197)
- / 7
- türk telekom altyapı hız sorunu
- borsa rekor kapanışının sırrı ne
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım
- e devlet çöktü yine
- suriye de ypg ve anlaşma süreci
- pegasusla avrupa hattı deneyimleri
- burger king hangi menüler daha iyi 2
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- kemal sunal izleyen kalmadı
- akıllara durgunluk veren teoriler
- hemen izlenecek netflix yapımları
- euro ne kadar olur bu yıl
- sütaş süt ve ürünleri
- süleyman şah türbesi temizliği
- bekonun dayanıklılık sırrı
- atlas çağlayan davası ne oldu
- bursada toplu taşımaya zam
- starbucks türkiye pahalı mı
- teknosa taksit avantajları
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- ev sahibi korkusu olmaz
- şehirde dizi seçimi tarzı
- toksiğin kırmızı çizgileri
- kanada göçmenlik hayal mi k bus mu
- toki trabzonda kura heyecanı
- spor salonu üyeliği
- lc waikiki kalite çıkmazı
- euro kuru nereye gidiyor
- popeyes türkiye ilk izlenim
- yemeksepeti kuryeleri neden geç kalıyor
- / 7