-
ankaralı biri olarak istanbul bana hep tezat geldi. orada yaşayanlar diyor ki alışırsın ama ben alışamamaktan korkuyorum trafik olsun kalabalık olsun insanın içini sıkıyor. tabii kültürü, imkanları da cabası kıyas kabul etmez ama öyle ucunda gezmek başka yaşamak bambaşka. iki tarafı da anlıyorum ama huzur diyince ankaram ağır basar.
-
geçenlerde bir bakkala gittim ekmek bile 10 lira olmuş bir de üstüne trafik derdi. arçelik servise ulaşana kadar saatler geçiyor bu şehirde her şey yokuş yukarı gibi geliyor artık.
- bugün (187)
- / 7
- en iyi yerli dizi onerisi
- n11 alışverişinde satıcı güveni 2
- popeyes türkiye şubeleri nerede
- futbol mu basketbol mu
- borsa rekor kapanışı
- türk telekom altyapı sorunları
- vegan beslenme deneyimleri
- vatan bilgisayar servis macerası
- hepsiburada kargoları neden geç geliyor
- vergi dairesi online ödeme nasıl
- koton bedenleri tutarsız mı
- redmi note serisi alınır mı
- hotıç online check in rezalet
- bir deliye kitap sormak
- kemal sunal filmleri unutulmaz 2
- spotify çalma listesi kültürü
- ofiste çekilen çirkin dedikodular
- altın fiyatlarındaki son durum
- toksik aşkın yeşilçam hali
- vestel tv kullanıcı yorumları
- yurt dışında yaşam deneyimleri
- veganlık ciddi bir tercih midir
- emekliye seyyanen zam ne demek
- burger king menü deneyimleri
- eti ürünleri değişti mi
- a101 sandalyesi 3 ayda dağıldı
- istanbulda yaşamak çekilmez oldu
- aşk acısından kurtulma yolu
- turkcell faturası niye şişiyor
- bosch bulaşık makineleri sessiz mi
- / 7