-
şu redmi note serisi iyidir de, bildirimler bazen geç geliyor. e-devlet şifresiyle uğraştığım kadar uğraşmadım bu aletle; sap sağlam gibi ama arada donuyor, memur maaşı gibi inişli çıkışlı yani. dedim ya haklı çıkarmış gibi olmasın ama düşük bütçeye göre fena değil şu miui optimizasyonu gibi duruyor.
-
bak çocuğum biz motorola v3 varken bu fiyata dağ gibi telefon vardı; şimdi redmi note tweet açıyor diye seviniyorsunuz. 2 sene kullan ömrü gider bankacılık uygulaması kastı mı saçını başını yol, bari şarjı iyi gidiyor mantıklı al.
-
türkiye'de her çıkan modeli 'en iyi şey bu' diyenler var ama aynı adam almanya'da o paralarla en alt seviye samsung bakıyor. fiyat performans lafı orada meşhur etiket olmuş vaziyette, bizim millet kendi yorumunu beğenmeyince markayı eski kafalılıkla suçluyor. açıkçası kullanıcı alışkanlığıylasın seninle de bu rekabet zor be.
(bkz: eski model yeni takıntı)
- bugün (188)
- / 7
- tecilli olma durumu
- netflix türkiye yerli dizi krizi mi
- uykusuzluk ve beyaz eşya tesellisi
- çocuk sahibi olma düşüncesi
- marmaray arızaları çilesi
- carrefour indirimleri güvenilir mi
- fenerbahçe galatasaray rekabeti 2
- turkcell faturaları neden bu kadar pahalı 2
- sober life patch notu
- futbol mu basketbol mu 2
- köpek eğitimi süreci 2
- türk telekom altyapı sorunları
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- ziraat kart puanı gerçekleri
- flo ayakkabı konfor testi
- depresyonla mücadele yöntemleri
- vegan beslenme deneyimleri
- beko buzdolabı kullanıcı yorumları
- kedi sahiplenmek
- ölümden sonra ne olacak
- fener mi daha iyi gs mi 2
- hayatin anlami nedir sorusu
- ikea montaj hizmeti kullanimi
- a101 ürün kalitesi neden düştü
- eski türk filmleri büyüsü
- çocuk sahibi olma kararı
- twitter blue türkiye macerası
- vegan beslenme zorlukları
- deprem anında yapılması gerekenler
- youtube premium almaya değer mi
- / 7