-
üç hafta bekleyip anakart yanlış geldi dedirten bir firma. teknolojiye meraklı biri olarak sürekli yeni cihaz deniyorum ama servis tecrübesi beni eski nokia 3310 hayranı yapacak.
-
samsung telefon servisi, garantili cihazla gitsen bile bir türlü bitmeyen bir hikaye resmen. haftalarca bekler, 'kamera değişti' derler, telefonu alınca bataryan gittiğini fark edersin. (bkz: döngüsel servis politikası)
- bugün (194)
- / 7
- alya ismi popülerlik sıralaması
- tüp bebek sürecinde yaşananlar
- yks tercihleri uzaktan bakmak
- tarkan mı mustafa sandal mı 2
- mcdonalds drive thru deneyimi
- ziraat bankası kredi kartı puanları 2
- ypg bayrak provokasyonu analizi
- iphone garanti rezaleti mi
- ölüm sessiz bir vedalaşma
- yaşamak için almanya mı hollanda mı
- ikea mobilya kurulumu
- thy ile seyahat etmek
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- migros alışveriş deneyimi
- samsung servis deneyimleri
- game of thrones finali sorgusu
- aşk acısı için çözüm
- ypg ile haseke anlaşması
- bedelli askerlik anıları
- drive thru işkencesi
- dolar kuru nereye gidiyor
- kedi mi köpek mü tartışması
- yemeksepeti kurye neden geç kalır
- ziraat bankası kredi kartı puan kullanımı
- 5g kafa karışıklığı
- trendyol siparişlerinde yaşananlar
- flo ayakkabı konforu
- veganlik deneyim ve zorluklari
- instagram alisveris püf noktalari
- getir hizli teslimat fiyatlar vs
- / 7