-
eskiden ikea'dan aldığım mobilyaları kendim monte ederdim, el becerim vardı. şimdi üşeniyorum tabii, montaj hizmeti alıyorum. geçen hafta billy kitaplık kurdurdum, çocuklar iki saatte getirdi monte etti, gayet memnun kaldım. fiyatı biraz tuzlu ama o eski günlerdeki gibi kıvranmaya değmiyor, hele hele üç katlı bir dolap gelince. başka markalar gibi parçaları eksik çıkmadı, onu da söyleyeyim.
- bugün (186)
- / 7
- yakın doğu üniversitesi
- gettaksi çalışanı olmak 2
- arçelik çamaşır makinesi deneyimleri
- mcdonalds drive thru deneyimi
- a101 ürünleri kaliteli mi
- n11 alışverişte satıcı riski
- sağlıklı yemek trendleri
- flo ayakkabı konforu
- trump avrupa nato muamelesi
- patron kavgasında çözüm
- altın fiyatları ve yatırım
- nato da adalet dengesi
- patron kavgası rezaleti
- tapu işlemleri hızı 2
- son dönem izlenesi netflix dizileri
- kahve falı
- atlas çağlayan davası
- lc waikiki kalitesi
- istanbulkart dolum sorunu
- aşk acısı için çözüm
- blutv nin yerli dizileri neden tutmuyor
- tüp bebek süreci zorlu mu
- uzaktan çalışma sorunları
- patron kavgası normal mi
- köpek terbiyesi değişti
- marmaray ne sıklıkta bozuluyor
- ofis dedikodusu 2
- çocuk yapmanın zorlukları
- aldatılmak
- starbucks türkiye fiyatları 3
- / 7