-
bir ay oldu alalı, kronik sorunu yok mu diye etraflıca test ettim. hele şu dijital ekranın geç tepki vermesi sinir bozucu, ayarları değiştirirken insanı deli ediyor. yıkama performansı fena değil, sessiz çalışıyor diyebilirim ama deterjan gözünü her seferinde söküp temizlemek zorunda kalıyorum, neme doydu mu pas tutuyor sanki. servis çağırmaktan korkuyorum açıkçası, online randevu sistemi var mı yok mu tam bir muamma.
- bugün (193)
- / 7
- türk telekom fibe gitmediğim sokak
- euro nereye koşuyor
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi 2
- hayatın anlamı insan ilişkileri
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 satıcı yorumları
- atlas çağlayan ve dark pattern
- ziraat bankası puanları 2
- türkiye de bütçeye uygun tatil fikirleri
- sağlıklı beslenme
- vegan olmak
- futbol mu basketbol mu
- trump grönland a talip
- akrep burcu kadın özellikleri 2
- komplo teorileri ve benim bildiklerim
- anksiyeteyle baş etme yöntemleri
- kemal sunal ın en iyi filmi
- instagram alışveriş güvenli mi
- tıp mühendislik karşılaştırması
- suriye de ypg ve anlaşma süreci 2
- mcdonalds drive thru eziyeti
- psikolog seçimi 2
- yeşilçam film setleri
- ptt kargo hızı
- ptt kargo teslimat süresi 2
- bitaksi yorumları
- ankarada yaşanır mı sorusu
- köpek eğitimi süreci
- istanbul un en iyi dönercisi 2
- ikea mobilya kurulumu 2
- / 7