• bugün (193)
  1. bir ay oldu alalı, kronik sorunu yok mu diye etraflıca test ettim. hele şu dijital ekranın geç tepki vermesi sinir bozucu, ayarları değiştirirken insanı deli ediyor. yıkama performansı fena değil, sessiz çalışıyor diyebilirim ama deterjan gözünü her seferinde söküp temizlemek zorunda kalıyorum, neme doydu mu pas tutuyor sanki. servis çağırmaktan korkuyorum açıkçası, online randevu sistemi var mı yok mu tam bir muamma.
   tümünü göster