• bugün (191)
  1. ne diyeyim, adamın kendi adalet anlayışı var, nato'nun kendine göre dengeleri. iki tarafı da dinleyip ortasını bulmaya çalışan biri olarak diyorum ki, işin içinde güç dengesi olunca herkesin doğrusu başka oluyor.
   tümünü göster