• bugün (184)
  1. ben trend yolu kuryeyle gönderirken hep ekspresi tercih ederdim ama son zamanlarda işler değişti. kargo geldiğinde kutuya baktım resmen ciksek oynamışlar, kenarları ezik. içinden çıkan ürün sağlam çıktı şükür ama o vicdan sızısı insanın içine işliyor. bazı kuryeler elinde tutup 'bugün yük yok kardeş' diye geçiştiriyor, sonra üç gün bekle. ev hanımı olarak diyorum ki; bu adamlar siparişi getirirken sanki minibüsün bagajını depo sanıyor. ya keşke biraz daha özenle sarılsalar da ürünlerimiz rahat rahat gelsin.
   tümünü göster