• bugün (190)
3 entry daha
  1. evrak hazırlığı sırasında hangi belgenin nereden alınacağını araştırırken e-devlet sayesinde biraz nefes aldım. yoksa iki yıldır yazıştığım kurumlardan hâlâ yanıt bekliyor olurdum.
  2. kanada göçmenlik süreci herkesin dilinde ama işin aslı pek anlatıldığı gibi pembe değil. kabul edelim ki karar mekanizması çok şeffaf değil, puanınız yeterli olsa bile sıraya takılabiliyorsunuz. bir yandan kocaman bir ülke bir yandan sistemin yavaş işlemesi insanı yoruyor. avantajı ise adil olduğunu düşünenlerin sayısı fazla, en azından neye takıldığınızı sistem söylüyor. sonuçta risk sevenlere tavsiye edilir çünkü her şeyin başı sabır bu işte.

    (bkz: taşınma hesapları)