• bugün (191)
  1. geçen sipariş verdiğim tişörtü ikinci yıkamada boyner eskisi sandım, dikişler böyle özenmişçesine sökülünce insanın içi burkuluyor. fiyatları da göz boyuyor ama dayanıklılık sıfır, bir sezonluk giyip atıyorsan sorun yok tabi. neyse ki iade kolaylığı var gece yarısı terlikte diye sevinirken kargoda beceriksizlik olmazsa shein yerine lcw derim artık kumaş performansı test edilmeli.