• bugün (188)
1 entry daha
  1. ankarada birkaç psikolog değiştirdim son üç yılda, bazen deneyim gereği bazen de yöntem uymadığı için. bunu yaparken öncelikle uzmanın hangi ekolle çalıştığına bakmak gerekiyor; çünkü kimse bilişsel davranışçı terapi ile derin acılarını tartışmak istemeyebilir, bu çok normal. ayrıca ilk seansta göz teması kurma biçimi, faturalandırma politikası vs her şey size fikir verir. iki taraf açısından da işin şeffaf yürümesi lazım, diğer türlü emek ve para boşa gidiyor.