-
benim için ülker çikolatanın kalitesi yıllar içinde biraz eridi sanki. çocukken metal folyolu bitter çikolatalarını alırdım, tadı demiş miydi değmişti. şimdi ambalajlar değişti, jelatinli ve parlak; içindeki çikolata ise eski bildiğimiz o yoğun kakaolu tat yerine daha şekerli geldi. damak tadı değişiyor illa ki, ama üretim maliyetlerinden taviz verildiğini düşünmeden edemiyorum. sanırım o eski ısırıkta bulduklarını şimdikilerde aramamalı.
- bugün (188)
- / 7
- vergi dairesi online ödeme 2
- tapu işlemleri hızı
- kanada göçmenlik süreci 2
- uzaktan çalışmanın artıları
- doların seyri üzerine
- carrefour indirim güvenilirliği
- youtube premiumun gereksizliği
- kemal sunal ve unutulmaz replikler
- eski usul imtihan heyecanı
- türk telekom altyapı sorunları 2
- amazon türkiye iade süreci
- istanbulda sabah keyfi yapanlar
- akrep kadını özellikleri 2
- spor salonu üyeliği
- grönland krizi ve trump
- burger king menü skandalı
- türk telekom altyapı çilesi
- süper loto en yüksek büyüklük kaç para
- trendyol ekspres kargo deneyimi 2
- psikolog seçerken dikkat
- köpek eğitimi üzerine notlar
- gurbetçi strateji belgesi sıkıntısı
- ülker çikolata kalitesi
- aldatılmanın tarafsız analizi
- grönland ı satın alma planı
- anksiyete üzerine bir şeyler
- dolar ne olacak
- thy uçuş deneyimi
- carrefour indirimleri
- ypg ile haseke anlaşması
- / 7