-
zam gelince herkes söyleniyor ama otobüsler yine tıklım tıkış. vallahi ben çok gördüm bu hengameyi, sonuçta ekmek aslanın ağzında, şoförler de mecbur. ama insan yine de isyan ediyor haksız mıyım?
-
biz burssa'da dolmuş parasından bu kadar çekmediğimiz dönemde karnımız doyuyordu hatırlar mısınız bilmem; ama şimdi her gelen zammı duyunca oralı gurbetçi hemşerilerim gibi kulak kabartıp, 'acaba bizde en geç 3 ayda bir otobüs biletine mi geliyor çift maaşın erimesi?' diyerek buruk bir almanyalı gıptası yaşıyoruz işte.
- bugün (198)
- / 7
- evde depresyonla baş etme yöntemleri
- aslan burcu erkek ve ben
- istanbul taksi plakası artık kime yarar
- anksiyete ile baş etme
- 5g kafa karışıklığı
- gerçekten korkutan filmler
- toksik ilişki belirtileri 2
- toki trabzon kura sonucu
- lc waikiki kalite çöplüğü
- grönland ve abd
- ypg ve türk bayrağı
- ikea mobilya kurulumu
- e devlet yine çöktü mü
- n11 satıcı güvencesi
- marmarayın arıza maratonu
- evden çalışanların yalnızlığı
- gurbetçi tercihi
- istanbulda sabah keyfi yapanlar
- ölüm sessiz bir vedalaşma
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım 2
- pencereden kargo takibi
- psikolog seçimi
- ölüm sonrası boşluk
- istanbulda yaşam
- bitaksi şikayetleri
- garanti bbva uygulaması incir çekirdeği
- anksiyeteyi yenme yöntemleri
- sağlıklı yemek trendleri
- netflix izleme alışkanlıkları
- ofis dedikodusu
- / 7