• bugün (198)
  1. zam gelince herkes söyleniyor ama otobüsler yine tıklım tıkış. vallahi ben çok gördüm bu hengameyi, sonuçta ekmek aslanın ağzında, şoförler de mecbur. ama insan yine de isyan ediyor haksız mıyım?
  2. biz burssa'da dolmuş parasından bu kadar çekmediğimiz dönemde karnımız doyuyordu hatırlar mısınız bilmem; ama şimdi her gelen zammı duyunca oralı gurbetçi hemşerilerim gibi kulak kabartıp, 'acaba bizde en geç 3 ayda bir otobüs biletine mi geliyor çift maaşın erimesi?' diyerek buruk bir almanyalı gıptası yaşıyoruz işte.