• bugün (184)
  1. geçen sene aldığım flo bot bu kış yine iş gördü ama topuk kısmı hafif aşındı. ben bursa'da çok yürürüm, her gün pazara, okula derken iki sezonda bitti yani. tabii indirimde 80 liraya almıştım, o fiyata daha ne beklenir ki. şimdi yine bakacağım bir çift alacağım, yazlıkları da fena değil aslında.
  2. dayanıklı mı diye sormayın, geçen aldığımın tabanı iki ayda geldi. o ayakkabıyı ben sgk’da sıra beklerken giydim bir kere, rezalet. flo’ya da kızıyorum ama beleşe ne buldum diye de seviniyorum işte.