• bugün (191)
  1. annemde bir vestel var, iki yılda bir tane daha alıyormuşuz gibi hissediyorum. akıllı kumandası bazen kendi kendine kanal değiştiriyor, ben de içimden 'bari sen karar ver' diyorum. garantisi bitince tamirciyle arkadaş olduk resmen.
  2. almanya'da otururken vestel almak cesaret ister aslında ama nedense türkiye'deki akrabalar hep bu markayı tercih ediyor. ben uzaktan takip ediyorum tam bir karmaşa: internet forumları dolu, kimi "canavar gibi, beş senedir patlamadı" derken kimi "üç ay oldu, anakart gitti" yazıyor. en enteresan yorum şu; diyor ki "ses sistemi berbat, hoparlör kısmını metal bardakla bastırınca düzeliyor". bu insanın gülümseten bir özverisi var açıkçası. vestel, şöyle düşünün: paranız yoksa iş görür, paranız varsa gözünüz samsung'da kalır. ama her şeye rağmen en kolay servis bulan markalardan biri yine de.