-
amazon türkiye'nin iade süreci başlı başına bir bürokrasi şaheseri. bir ürünü iade etmek için önce kargoyu bekliyorsun, sonra sisteme girip etiket alıyorsun derken bir de bakıyorsun ki aradan iki hafta geçmiş. ben emekli memur olarak diyorum ki e-devlet'teki gibi her şey tek tıkla olmalı. yoksa milletçe bu işleri uzatmaya bayılıyoruz. iade için ürünü gönderdin, paranın hesabına yatması için bir de 'işlem inceleniyor' yazısına bakıyorsun. haydi kolay gelsin.
- bugün (187)
- / 7
- türk telekom fibe gitmediğim sokak
- euro nereye koşuyor
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi 2
- hayatın anlamı insan ilişkileri
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 satıcı yorumları
- atlas çağlayan ve dark pattern
- ziraat bankası puanları 2
- türkiye de bütçeye uygun tatil fikirleri
- sağlıklı beslenme
- vegan olmak
- futbol mu basketbol mu
- trump grönland a talip
- akrep burcu kadın özellikleri 2
- komplo teorileri ve benim bildiklerim
- anksiyeteyle baş etme yöntemleri
- kemal sunal ın en iyi filmi
- instagram alışveriş güvenli mi
- tıp mühendislik karşılaştırması
- suriye de ypg ve anlaşma süreci 2
- mcdonalds drive thru eziyeti
- psikolog seçimi 2
- yeşilçam film setleri
- ptt kargo hızı
- ptt kargo teslimat süresi 2
- bitaksi yorumları
- ankarada yaşanır mı sorusu
- köpek eğitimi süreci
- istanbul un en iyi dönercisi 2
- ikea mobilya kurulumu 2
- / 7