-
canlarım, izmir sıcağında bir anlık hevesle spor salonuna yazıldım da sonra pes. ama şimdi üyelik iptal etmek istiyorum, yok canım inanılmaz zor bir süreçmiş. salon görevlisi gülümseyerek mi abone yapıyor, sonra iptalde telefonlara çıkmıyorlar. ben online alışverişte bile hiç bu kadar direnç görmedim, kozmetik siparişimi üç günde iptal ediyorum, burada bir aydır sürümcemedeyiz. madurum yani abartmıyorum. ha bir de erken kayıt yaptıranlara ek indirim filan derken, ilk ay cepten biraz fazla çıktı, ama neyse. gerçi bir yandan da 'bari buraya yazıyım da hatırlasınlar beni' modundayım, samimiyet işte. sonuç olarak spor salonu üyeliğinden pişman olan varsa notları cebine koysun yani karşında güler yüzle beklerler şekerim gibi laflara aldanmayın.
- bugün (185)
- / 7
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- hotıç online check in sorunsalı
- üniversite sınavı anksiyetesi
- dolar neden yükseliyor
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- amazon türkiye nin insanı şımartan iade politikası
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- thy uçak içi deneyim
- yurt dışında olmanın yalnızlığı 2
- ptt kargo hızı
- en iyi dönerci istanbul
- mng kargo takip sorunu
- patron kavgasının teknolojiye yansıması 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- okuyanı üzmeyen kitap önerileri
- eski ülker çikolataları nerede
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- kedi besleme tecrübesi
- sütaş süt ürünleri
- okunması gereken kitaplar
- defacto iade nasıl yapılır
- vodafone internet hız sorunu
- redmi note serisi kullanıcı yorumları 2
- exxen müşteri hizmetleri ulaşmak
- ypg bayrak provokasyonu analizi 2
- / 7