• bugün (184)
  1. domino's pizza şubelerine girdiğimde sanki oyunun alt seviyesinin monoton texturesına düşmüş gibi hissediyorum. servis hattı standart ama bir soğukluk var içeride, garson robotik. sipariş vermek için ekrana uzanırken bir köşede şaşkın şaşkın bekliyorum. deneyimlerime göre online siparişlerde bile sık tekrarlanan hatalar var; mayonez unutulur, sipariş geç hazırlanır. bu kadar pahalıya satılan bir pizzayı alırken ortamın da biraz renklenmesi beklenmez mi? gadget'ımı çıkarıp ince eleyip sık dokurum ama buradaki sevimsizliğin formülünü bir türlü çıkaramadım.
   tümünü göster