-
getir üzerinden verdiğim son siparişi 4 dakikada getirdiler, hayatımda bu kadar hızlı bir anüans görmedim. uygulamanın arayüzü de akıcı, baskı yapmıyor, meyve seçerken bile fotoğraflar gerçekçi. yalnız muhitlere göre değişiyor, şehir dışında 20 dakikayı buluyor, o yüzden sadece merkezlerde bu hız. en sevdiğim yanı kapağını açıp bir şey henüz düşünmeden kapında oluyor.
önceden saatlerce markette sıra beklersin, şimdi evden çıkmamak için bir sürü paran harcıyorsun. açıkçası insanı tembelleştiriyor ama tam da istediğimiz buydu, değil mi? yarım saat kuralı aynı değil soğuk zincir sorunu motor kurye maratonu
- bugün (192)
- / 7
- şehirlerin ruhu kayboluyor
- gerilimden korkuya geçiş için film 2
- ypg türk bayrağına saldırdı mı 2
- netflix te ne izlenir
- vatan bilgisayar servis rezaleti
- ptt kargo neden yavaş
- redmi note serisi kullanıcı yorumları
- dijital detoksta toksik döngü
- yeşilçam uygulaması hızlı işliyor
- uykusuzluk için çözümler
- tarkan mı mustafa sandal mı
- vodafone internet hızı neden düşük
- formula 1 türkiye
- toksik ilişkiler çağı
- kanada göçmenlik başvuru süreci
- kedi besleme tecrübesi
- borsada yeni dönem
- hızlı teslimat deneyimleri
- eskiden marmaray böyle miydi
- almanya hollanda yaşam maliyeti 2
- pınar et nereden alınır 3
- emekliye seyyanen zam ne demek
- carrefour indirimleri gerçek mi
- bosch bulaşık makinesi sessiz mi
- nato trump eşitlik ister
- ptt kargo teslimat süresi 3
- online alışveriş
- istanbulda yaşamak çekilmez oldu
- sütaş sütün tadı mı değişti
- turkcell faturaları neden bu kadar pahalı
- / 7