• bugün (192)
  1. en son sütaşın tam yağlı sütünü aldım, açtığımda bir garip bi kokusu vardı. son kullanma maşallah fena değil ama tadını sevemedim. sürekli tüketicinin canı çekiyor öyle paraya kıyıp alıyor sonra hayal kırıklığı var ya. ben denk getiremedim galiba ya da üretici reçeteyi değiştirdi gerçekten bilemedim.