-
ben bu online alışveriş işine sıcak bakamadım açıkçası. iki tıklayınca ürün kapıya geliyor diyorlar ama kargoda giden benim param. iade süreleri uğraş dersi veriyor. gençler bayılıyor ama yılların deneyimi der ki, marketi dolaş, ürünü elle yokla. mesela siteye resim koydum diye harika diye aldığın ayakkabı eline geçince şaşırıyorsun. dikkatli olmak lazım, firmalar hep masum değil ne yazık ki.
- bugün (192)
- / 7
- redmi note serisi kullanıcı yorumları
- dijital detoksta toksik döngü
- yeşilçam uygulaması hızlı işliyor
- uykusuzluk için çözümler
- tarkan mı mustafa sandal mı
- vodafone internet hızı neden düşük
- formula 1 türkiye
- toksik ilişkiler çağı
- kanada göçmenlik başvuru süreci
- kedi besleme tecrübesi
- borsada yeni dönem
- hızlı teslimat deneyimleri
- eskiden marmaray böyle miydi
- almanya hollanda yaşam maliyeti 2
- pınar et nereden alınır 3
- emekliye seyyanen zam ne demek
- carrefour indirimleri gerçek mi
- bosch bulaşık makinesi sessiz mi
- nato trump eşitlik ister
- ptt kargo teslimat süresi 3
- online alışveriş
- istanbulda yaşamak çekilmez oldu
- sütaş sütün tadı mı değişti
- turkcell faturaları neden bu kadar pahalı
- kanada rüyası ve gerçek yüzü 2
- fenerbahçe galatasaray rekabeti
- gerilimden korkuya geçiş için film
- sakin bir kitap arayanlara
- almanya mı hollanda mı
- en iyi kahvaltı mekanları
- / 7