• bugün (191)
1 entry daha
  1. eskişehir'de kahvaltı, özellikle hafta sonları bir çile; ama porsiyonlar küçülmüş dert ediyorum derken hesap kabarık geliyor, memur zihniyetiyle işletmecilik güldürüyor resmen.