• bugün (192)
2 entry daha
  1. artık her şey o kadar hızlı ve dijital ki, bir mesaja cevap vermeyi ertelediysen hemen toksik ilişki etiketini yapıştırıyorlar. ben de eski bir siparişinde ufak bir gecikme yaşadım, karşı taraf direkt 'bu sağlıksız bir bağ' dedi, hemen kargo takip numarası gönderdim. insanlar gerçekten birbirini küçük şeylerle ölçüyor, meshur muymuş 'toksiklik' bence biraz abartılıyor çünkü her ufak alınganlık kötücül değil.
    hayat öyle basit değil, hepimizin zaman zaman söyleyecek sözü olur; tıpkı online alışverişte defolu ürün çıktığında öfkelenmen gibi. samimiyetle üzülürsün ama çözüm kollarsın, ilişkilerde de aynı, hemen terkedip duvara asınca olmuyor. soğuk mesaj dinamiti empati yoksunluğu psikoloji bombası