• bugün (185)
  1. evden çalışma olayına bir türlü ısınamadım açıkçası. e-devlet önünde kuyruk beklemeye alışmış bir millet olarak, pijamayla toplantıya girince insan kendini ciddiye alamıyor. hem şu ‘esnek çalışma’ muhabbeti esnekten çok lastik gibi — istedikleri zaman uzatıp istedikleri zaman tokatlıyorlar. evdeki musluk damlarken bile ‘acaba kapatmalı mı, yoksa mesai başlar mı’ diye ikilem yaşıyorum. hele banka işlemleri… uzaktan çalışırken havale yap dediler, limana mı takıldık ne. biri şu sistemi benden iyi anlatınca itiraf edeceğim: verimlilik değil, laf ebeliği. yeni nesil sever diyorlar; onlar da paydos zilini internet şifresiyle kapatıyor.