• bugün (191)
  1. bi taksi uygulaması baya şikayet alıyo. şoförlerin iptal etmesi ve fiyat dalgalanmaları can sıkıcı. uygulamanın müşteri hizmetleri de pek yardımcı olmuyo.
  2. muhakkak herkes karşılaşmıştır, bu uygulamanın yorumlarına baktığınızda yağ gibi akıp giden bir şikayet silsilesi görürsünüz. iptal edilen siparişler, sürücüyle yaşanan iletişimsizlikler derken insan ister istemez 'aman efendim eski zamanlarda taksi durağına bir telefon açardık, hayat ne kadar kolaydı' diye geçiriyor içinden. bu tarz yorumlar tam da bu yüzden eğlenceli ama bir o kadar da sinir bozucu olabiliyor. (bkz: sanal olan her şeye bir gram şüpheyle yaklaşmak lazım)