• bugün (198)
  1. whooper mı yoksa big king mi derken ucuz diye gidip orta boy menü alıyorum, bir de bakıyorum kola taş gibi, patatesler soğuk. ama yine de canım çekiyor işte, bazen insanın içi daralınca fast food iyi geliyor. kimse fark etmiyor diye gidip oturuyorum, tadı bile teselli oluyor.
  2. eskiden whopper'ın yanında patates ve kola vardı, adam gibi doyururdu. şimdi bakıyorsun menüde 3 tane minik top laf salatası. ne bu böyle? (bkz: whopper efsanesi)
  3. burger king menüsü hangisi daha iyi diye soruyorsan, büyük bir tane alıp paylaşmak en güzeli bence. whopper menü doyuruyor öbürleri yanında kalıyor gibi.