-
trafikten nefret ediyorsanız, metro ağına yakın bir yerde oturmak şart. ben olsam haftada bir gün ofise gidip kalanı remote çalışırım. bir de hava kalitesi can sıkıcı, maske fayda etmiyor artık.
(bkz: akıllı şehir çözümleri) -
istanbul'da yaşamak kalabalığa ve trafiğe rağmen mümkün aslında, ama insanın içindeki yalnızlıkla baş etmesi zor. iş yerinde mobbing yiyince zaten şehrin kalabalığı bile teselli etmiyor.
- bugün (191)
- / 7
- sigarayı bırakma süreci
- teknosa taksit kampanyaları 2
- belbim elektronik para ve ödeme hizmetleri a ş
- süper loto devri ne kadar oldu
- ypg ve türk bayrağı provokasyonu
- pınar et güvenilir mi
- burger king whopper tadı
- marmaray arızaları 2
- bütçe dostu tatil köyleri
- ypg nin türk bayrağına saldırısı
- n11 alışveriş güvenli mi
- spotify çalma liste kültürü
- uzaylılarla ilgili teoriler 2
- üniversite sınavı kaygısı
- toksinli ilişki belirtileri
- iphone garanti süreci
- türk telekom altyapı hız sorunu
- koton beden ölçüleri
- izlenebilecek korku filmleri
- tıp mı mühendislik mi tercihi
- çocuk yapmak için en doğru zaman
- hepsiburada kargo gecikmeleri
- twitter blue gurbetçi için ne işe yarar 2
- domino s pizza şubeleri neden sevimsiz
- istanbul da yaşanır mı
- sigarayı bırakmanın püf noktası
- lc waikiki ucuz mu kaliteli mi
- a101 den alışveriş yapılır mı
- alya ismi popülerlik sıralaması
- tüp bebek sürecinde yaşananlar
- / 7