-
uçağa biner binmez koltuğuma oturup pencere cdıbına daldım, iç hatlardaki o bulutların üzerinde süzülme halini hiçbir şeye değişmem. thy'nin ikramı fena değil ama o koridordan geçen hosteslerin telaşı hep bir yere yetişme derdinde gibi geliyor.
-
uçak kalkarken pencereden izledim, 'hadi hayırlısı' dedim ama tam o sırada uçağın gölgesi yerdeki minibüse düştü, içimden 'uçağa binmiştim kesin bir şey olacak' geçirdim. meğer thy çalışanları havalimanında e-devletten fazla işlemle uğraşıyormuş. emekli memur gözüyle söylüyorum, bu bilet işleri sgk'dan karmaşık. bu tarz bagaj tartısı başka hikaye. bu tarz thy ikrdıbına zam geldi mi. bu tarz son model uçaklar yine eski.
- bugün (196)
- / 7
- eski filmler neden daha güzel 2
- istanbulkart dolum sorunu
- uykusuzluk
- euro kuru yükselir mi
- thy uzun uçak yolculuğu
- vodafone hızı düşüklüğü
- online alışveriş
- süper loto devretti mi 2
- e devlet çöktü yine digital kaos
- koton beden tutarlılığı
- thy uçuş kalitesi
- n11 de satıcı riski
- koçtaş ın halleri
- formula 1 türkiye 2
- nato trump eşitlik ister
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- twitter blue türkiye macerası
- bitaksi yorumları hüsran
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- ptt kargoyla dertlerimiz bitmiyor 2
- pınar et güvenilir mi söylentileri
- şener şen oyunculuğu
- en iyi spotify listeleri
- almanya vs hollanda
- gecenin sessiz tanığı
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- amazon iade labirenti
- kanada göçmenlik süreci notları
- kripto para balonu sönüyor mu
- vatan bilgisayar teknik servis deneyimi
- / 7