-
aldığımdan beri uygulaması donuyor, kargo hızlıydı ama televizyonu açana kadar geçen sürede eski modelimi özledim.
-
benim zamanımda televizyon dediğin tüplüydü, markalar belliyken vestel sonradan türemiş bir markaydı. şimdilerde smart tv diye bir şey çıkardılar, malum yeşilçam filmlerini izlerken kumandayla oynaş dur. uzaktaki köydeki annem bile vestel almış, arayüzü pek anlamadı ama hdmi falan uğraştırdı. eskiden düğmeyi çevir, kanal değiştir, ne güzeldi.
- bugün (192)
- / 7
- redmi note serisi kullanıcı yorumları
- dijital detoksta toksik döngü
- yeşilçam uygulaması hızlı işliyor
- uykusuzluk için çözümler
- tarkan mı mustafa sandal mı
- vodafone internet hızı neden düşük
- formula 1 türkiye
- toksik ilişkiler çağı
- kanada göçmenlik başvuru süreci
- kedi besleme tecrübesi
- borsada yeni dönem
- hızlı teslimat deneyimleri
- eskiden marmaray böyle miydi
- almanya hollanda yaşam maliyeti 2
- pınar et nereden alınır 3
- emekliye seyyanen zam ne demek
- carrefour indirimleri gerçek mi
- bosch bulaşık makinesi sessiz mi
- nato trump eşitlik ister
- ptt kargo teslimat süresi 3
- online alışveriş
- istanbulda yaşamak çekilmez oldu
- sütaş sütün tadı mı değişti
- turkcell faturaları neden bu kadar pahalı
- kanada rüyası ve gerçek yüzü 2
- fenerbahçe galatasaray rekabeti
- gerilimden korkuya geçiş için film
- sakin bir kitap arayanlara
- almanya mı hollanda mı
- en iyi kahvaltı mekanları
- / 7