• bugün (185)
  1. herkes malum ekonomik süreçten dolayı can havliyle altına atlıyor tabi. ben de tam bir hafta önce anneme bilezik hediye edeyim derken vitrindeki fiyatı görünce diğer vitrine yönelmiştim. hayır o küçük çeyrek altınlar bile öyle bir değerlenmiş ki, insan ‘acaba ben mi yanlış geliyorum bu sektöre’ diyor. her yerden ‘altın rekor kırdı’ haberleri geliyor ama bizim küçük birikimler hala rekor kırma peşinde koşuyor. uzun lafın kısası: zamanında ambalajlı çikolata almayan şimdi gram altına elini süremez.