-
elli yıl yaşadım gördüm; toksik dedikleri şey geçmişte 'idare et babalık' denen terbiyeden başka bir şey değil aslında. sinsi bir kankaın 'ya iyi niyetlidir' diye savunduğunuz o ilişkilerin omurga dediğin genelde kötü muameleymiş. bundan yıllar önce teknolojiyle bile baş etmek zordu; bir arkadaşın araması bile bir bağımlılıktı. gençler bankalarda faiz nasıl işler öğretmeden büyüüyor ama toksik tabirini öğrenmeyi ihmal etmiyor. öğüdüm şu: kendinizi bir sitede 'muxammad_88' diye yorum yaparken bulan adama dönüşmeyin. hemen uzaklaşın, sonra pişman olursunuz.
- bugün (184)
- / 7
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- uykusuz geceler ve nedenleri
- şehrin ortasında süt içmek
- akrep kadını özellikleri
- kripto paralar neden çöktü
- blutv yerli dizileri neden sarmıyor
- kedi besleme tecrübesi 2
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- domino s pizza şubeleri neden sevimsiz 2
- şener şen in oyunculuğu
- trendyol ekspres kargo deneyimi
- bitaksi yorumları neden karışık
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- hotıç online check in sorunsalı
- üniversite sınavı anksiyetesi
- dolar neden yükseliyor
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- amazon türkiye nin insanı şımartan iade politikası
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- thy uçak içi deneyim
- yurt dışında olmanın yalnızlığı 2
- ptt kargo hızı
- en iyi dönerci istanbul
- mng kargo takip sorunu
- patron kavgasının teknolojiye yansıması 2
- / 7