-
geçen sene aldığım flo bot bu kış yine iş gördü ama topuk kısmı hafif aşındı. ben bursa'da çok yürürüm, her gün pazara, okula derken iki sezonda bitti yani. tabii indirimde 80 liraya almıştım, o fiyata daha ne beklenir ki. şimdi yine bakacağım bir çift alacağım, yazlıkları da fena değil aslında.
- bugün (192)
- / 7
- şehirlerin ruhu kayboluyor
- gerilimden korkuya geçiş için film 2
- ypg türk bayrağına saldırdı mı 2
- netflix te ne izlenir
- vatan bilgisayar servis rezaleti
- ptt kargo neden yavaş
- redmi note serisi kullanıcı yorumları
- dijital detoksta toksik döngü
- yeşilçam uygulaması hızlı işliyor
- uykusuzluk için çözümler
- tarkan mı mustafa sandal mı
- vodafone internet hızı neden düşük
- formula 1 türkiye
- toksik ilişkiler çağı
- kanada göçmenlik başvuru süreci
- kedi besleme tecrübesi
- borsada yeni dönem
- hızlı teslimat deneyimleri
- eskiden marmaray böyle miydi
- almanya hollanda yaşam maliyeti 2
- pınar et nereden alınır 3
- emekliye seyyanen zam ne demek
- carrefour indirimleri gerçek mi
- bosch bulaşık makinesi sessiz mi
- nato trump eşitlik ister
- ptt kargo teslimat süresi 3
- online alışveriş
- istanbulda yaşamak çekilmez oldu
- sütaş sütün tadı mı değişti
- turkcell faturaları neden bu kadar pahalı
- / 7