-
a101'den alışveriş yapmak rus ruleti gibi bir şey. bir gün alıyorsun o mozzarella peyniri harika, ertesi hafta aynı ürün resmen plastik tadında. ama yine de gidiyorsun, çünkü fiyatlar cazip. haftalık katalogdaki o iki üç ürün için bütün mahalle akın ediyor, normal marketlerde aynı ürünün yarı fiyatına satılıyor. benim gibi emekli memur maaşıyla geçinen biri için bu mecburiyet aslında. ama bazen indirim diye aldığın ürünlerin son kullanma tarihine dikkat et, iki gün sonra bayatlamış ekmekle karşılaşmak can sıkıcı. yine de tavsiyem, markalı olmayan ama taze görünen meyve sebzeyi tercih et, bir de o meşhur şarküteri ürünlerinden uzak dur.
-
ucuz diye alıp evde denemek ayrı bir macera. deterjanı iyiydi, yoğurdu kötüymüş. tavsiyem bilindik markaları tercih edin, bir sirke denemesi yaptık neredeyse midemiz yandı.
- bugün (198)
- / 7
- nato trump eşitlik ister
- evde spor yapmak
- flo ayakkabı konfor testi 2
- süleyman şah türbesi bakımı
- sütaş markası ve ürünleri
- tapu müdürlüklerinde işlem hızı
- anksiyete ve eski huzur
- bitiş sahnesinde kaybolan umutlar
- spotify a para vermek ayıp mı
- spor salonu aidat çilesi
- kripto paranın son hali
- atlas çağlayan ve annesinin görüşmesi
- yemeksepeti geciken kuryeye patlar
- tapu işlemleri hızı
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- eski yeşilçam filmlerinin tadı
- game of thrones final fiyaskosu
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- amazon iade labirenti
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi
- vodafone yurtdışından böyle görünüyor
- aslan burcu erkeği
- tarkan mı mustafa sandal mı
- istanbul un en iyi dönercisi
- türk telekom altyapı hız sorunu
- borsa rekor kapanışının sırrı ne
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım
- e devlet çöktü yine
- suriye de ypg ve anlaşma süreci
- pegasusla avrupa hattı deneyimleri
- / 7