• bugün (193)
  1. haftada en az üç kere sipariş veriyorum, money kart kampanyaları bazen çok iyi oluyor. ama son zamanlarda koli içinden eksik ürün çıkma oranı arttı, sinir bozucu. bir de kasada sıra beklemektense online alışverişe devam diyorum.
    (bkz: money kampanyaları çekilmez oldu)
  2. eskiden kasadaki teyzeler güler yüzlüydü, şimdi her şey kasiyersiz ama içtenlik kalmamış.