-
haftada en az üç kere sipariş veriyorum, money kart kampanyaları bazen çok iyi oluyor. ama son zamanlarda koli içinden eksik ürün çıkma oranı arttı, sinir bozucu. bir de kasada sıra beklemektense online alışverişe devam diyorum.
(bkz: money kampanyaları çekilmez oldu) -
eskiden kasadaki teyzeler güler yüzlüydü, şimdi her şey kasiyersiz ama içtenlik kalmamış.
- bugün (193)
- / 7
- n11 alışveriş güvenli mi
- spotify çalma liste kültürü
- uzaylılarla ilgili teoriler 2
- üniversite sınavı kaygısı
- toksinli ilişki belirtileri
- iphone garanti süreci
- türk telekom altyapı hız sorunu
- koton beden ölçüleri
- izlenebilecek korku filmleri
- tıp mı mühendislik mi tercihi
- çocuk yapmak için en doğru zaman
- hepsiburada kargo gecikmeleri
- twitter blue gurbetçi için ne işe yarar 2
- domino s pizza şubeleri neden sevimsiz
- istanbul da yaşanır mı
- sigarayı bırakmanın püf noktası
- lc waikiki ucuz mu kaliteli mi
- a101 den alışveriş yapılır mı
- alya ismi popülerlik sıralaması
- tüp bebek sürecinde yaşananlar
- yks tercihleri uzaktan bakmak
- tarkan mı mustafa sandal mı 2
- mcdonalds drive thru deneyimi
- ziraat bankası kredi kartı puanları 2
- ypg bayrak provokasyonu analizi
- iphone garanti rezaleti mi
- ölüm sessiz bir vedalaşma
- yaşamak için almanya mı hollanda mı
- ikea mobilya kurulumu
- thy ile seyahat etmek
- / 7